• Blog
  • Jak jsme vybírali platformu pro náš obchůdek (e-shop)
Věděli jsme, že chceme do světa dostat naše hrníčky a další produkty plánujeme. Když jsme hledali způsob, jak naše výrobky prodávat, omezení na kamenný obchod nám přišlo velmi limitující. A prodávat skrze e-shop předpokládá, že nějaký takový e-shop rozjedete. Jenomže... JAK?

Asi jako mnoho začínajících obchodníků na internetu jsme nejprve zvažovali a hledali levné řešení. Ideálně takové, které je zdarma. Ale jak asi víte, ani kuře zadarmo nehrabe. Vždycky s tím vyhrabáním má nějakou práci. A čím víc s tím má práce, tím víc na tom tráví času. A času je omezené množství a rádi bychom ho využívali naplno a jinak, než trávením času u složitého vytváření obchodu. Ne vždycky je to nejlevnější řešení také tím nejvhodnějším. A později se může dost prodražit. Což se často projevuje především právě tou zbytečnou prací navíc... A to odmítl hlavně táta! Stejně je ta práce hlavně na něm a tak jsme to nechali celé na něm, aby pro nás rozběhl to, co bude hezké, funkční a s minimální údržbou na provoz:

„Měli jsme zařízený webhosting u WEDOSu a tak jsme zvažovali nad nějakým opensource řešením pro e-shop - OpenCart, PrestaShop nebo WooCommerce na Wordpressu. Vždy jsme však došli k hranicím systému - často k platebním branám a složitější implementaci nebo nutnosti dokupování potřebných modulů. A tak jsme začali počítat, kolik by stály všechny moduly na opensource řešení a další údržba.

Naši pozornost jsme přesunuli k průzkumu trhu e-shopových hotových funkčních řešení: Fastcentrik, Eshop-Rychle, Shoptet, Simpleshop, Mio Web a jiné platformy.

Naše priority:

stabilita systému

optimalizace z hlediska SEO

snadná implementace platební brány pro platby on-line a kartami

jednoduchá obsluha

přehlednost pro zákazníka (šablony)

rozšiřitelnost a možnost vlastních zásahů do html/css/php kódu

rychlost

cena.

Jako další kritéria jsme stanovili:

funkční technickou podporu

možnosti nastavení dopravy zásilek

snadné vyřízení objednávek.

A počítat jsme museli i s tím, co už používáme a chceme používat, abychom mohli všechno hezky sladit. Takže implementace dalších kódů služeb:

SmartEmailing (e-mailingový systém)

AffilBOX (affiliate systém)

SupportBOX (podpora pro zákazníky)

nějaký chat (Messanger, Foxdesk, Smartsupp apod.)

Do kalkulace celého provozu všeho co děláme jsme tedy museli zahrnout také právě provoz e-shopu a provize za používání platební brány.

Nakonec zvítězilo e-shop řešení, na kterém v podstatě frčíme dodnes - QUAK.store. Vzhledem k možnostem, co všechno systém umí a zkušenostem přátel. Dostali jsme sice varování, že podpora je lehce chatrná a často neodpovídají. Což se nám sice v prvních týdnech opravdu potvrdilo, nicméně dnes je podpora výborná a vše negativní zůstalo jen dávnou vzpomínkou. Systém byl vždy plně funkční a nepamatujeme si žádný výpadek - jenom implementace nových věcí občas trošku trvá, ale to už je vývoj a progrese nových „vychytávek“.

Informace

Každým nákupem podporujete nás i celý projekt Nepečené dorty Matěje a Zuzanky. Děkujeme. V našem eshopu se není nutné předem registrovat, nakoupit můžete i bez registrace.

Bezpečný nákup

Ač jsme dítka školou povinná, o náš obchůdek a zboží se staráme usilovně.

A celá věc se má takhle:

Vyrábíme zakázkově v nejlepší kvalitě.

Vstřícný přístup k zákazníkovi.

Doručení zboží obvykle do 10 prac. dnů.

Na každém balíčku si dáváme záležet.

Na nás se můžete spolehnout!

Běží na QUAK.store